вівторок, 9 лютого 2016 р.

День безпечного Інтернету 2016!


9 лютого 2016 року у світі відзначається День безпечного Інтернету.
В Україні в цей день у закладах освіти, бібліотеках, дитячих та молодіжних клубах, громадських та бізнес-організаціях, в медіа та на сторінках соціальних мереж діти та дорослі обговорюють питання безпечної поведінки в Інтернеті, потенційних загроз, випадки порушення прав дитини та механізми їх захисту.
Як приєднатися?

Логотип «День безпечного Інтернету» можна завантажити тут:
• Повідомляйте про свої події у соціальних мережах, використовуючи хештег #SID2016Ukraine 
• (Ви можете приєднатися до Дня безпечного Інтернету у Twitter)
• Неформальний урок Інтернет-безпеки для проведення з дітьми та молоддю Ви можете завантажити тут: Урок до Дня безпечного Інтернету 2016
• Українською мовою можна завантажити тут: Ключові повідомлення до Дня безпечного Інтернету 2016
• Завантажити посібник «Освіта в сфері прав людини в Інтернеті» з 5 новими груповими вправами можна завантажити тут:https://www.academia.edu/18492034/Освіта_в_сфері_прав_людини_в_Інтернеті._Human_rights_in_the_Internet._Manual_for_educators_and_youth_workers
• Пройти онлайн курс «Права людини та Інтернет», що передбачає ознайомлення Інтернет-користувачів з їх правами в онлайновому середовищі можна тут: http://hr-online.org.ua/ua/kursi/
• Тренінгові вправи переможців Національного конкурсу тренінгових вправ з безпечної поведінки в Інтернеті для дітей та молоді Ви можете завантажити тут або знайти у журналі «Соціальний педагог» видавництва «Шкільний світ» (Випуск №2, 2015)
• Приєднатися до міжнародної кампанії «Рух проти мови ненависті он-лайн» можна на сайті:http://www.nohatespeechmovement.org/ (англійською мовою) або http://nhsm.info/ (українською мовою)

Національний комітет Дня безпечного Інтернету в Україні рекомендує під час підготовки до заходів з формування безпечної поведінки дітей в Інтернеті дотримуватися наступних принципів:
Відкритість та чесність.
Вчитель має бути відкритим до думок, міркувань, коментарів, пропозицій учнів та чесно визнавати, якщо чогось не знає. Це краще, ніж робити вигляд обізнаності та потрапити у «пастку».
Необмежене навчання.
Учасники мають можливість не погоджуватися з іншими та вільно висловлювати свої думки на визначенні питання, а не скеровуються до єдиної «правильної» відповіді.
Участь дітей та молоді.
Вчитель відіграє роль фасилітатора, а не вчителя-інструктора, який тільки дає знання та контролює, що і як повинно бути вивчене.
Сприяння обговоренню.
Учасники мають можливість обговорювати безпосередній зв’язок теми зі своїм досвідом користуванням Інтернетом та плануванням подальших дій його безпечного використання.
Наукова обґрунтованість інформації.
Вчитель має використовувати правдиву наукову інформацію для того, щоб попередити розповсюдження пліток, стереотипів, упереджень.
З науковими статтями з питання формування безпечної поведінки дітей в Інтернеті можна ознайомитись за посиланням.

Немає коментарів:

Дописати коментар